Freitag, 3. Juli 2009

4th of July!!!

Sweet Home Alabama, your German daughter is coming back!!! In 3 hours my flight is leaving and I'm spending the weekend with my US family. You guys have not heard from me lately as I was working a lot and since Monday I had my second big cold since moving here, so whenever I was off, I was in bed!

I'm returning Sunday night and then I'm going to have the apartment for myself until Javier and his daughter arrive on the 12th. I'm excited to see how this will work out. The good thing to see is that his company (Microsoft) has nice working conditions. Javier can work from home, from other countries, he can bring his child with him to the office etc... Pretty good!

Well, I gotta back my stuff now!!! :) Didn't have time before.... To all u guys over in the US:

HAPPY 4th of JULY!!!



Sweet Home Alabama, deine deutsche Tochter kehrt zurueck!!! In 3 Stunden geht mein Flieger und ich verbringe das Wochenende mit meiner US Familie. Ihr habt von mir so lange nichts gehoert, da ich ziemlich beschaeftigt war und zudem seit Montag auch noch meine 2. grosse Erkaeltung seit meiner Ankunft hier habe. Also habe ich in jeder freien Minute im Bett gelegen.

Sonntagnacht komme ich zurueck und dann habe ich bis Javier und seine Tochter am 12. Juli ankommen, sturmfrei!!! Ich bin gespannt, wie das so wird mit seiner Tochter. Was ich gut finde ist, zu sehen, was Javier's Firma (Microsoft) fuer Arbeitsbedingungen schafft. Er kann von zu Hause arbeiten, aus anderen Laendern, kann seine Tochter mit ins Buero bringen etc... Ziemlich gut!

So, ich pack mal lieber schnell! Dazu hatte ich naemlich noch keine Zeit :)

Euch allen hier in den USA einen schoenen 4th of July!!!

1 Kommentar: